09-04-16

Hejsan Hoppsan.
Sitter vid den stationära datorn för omväxlings skull och stör min mamma med hög musik. Hur mycket jag än sänker så blir hon aldrig nöjd.. Suck..
Vaknade hyffsat tidigt idag även fast jag glömde ställa klockan. Började fixa mig sådär lagom långsamt. Efter ett tag kommer Jamil till mig o jag fortsätter fixa mig så softar vi lite. Vid halv tolv tog vi bussen till skolan där det va lite matte innan mötet. Det gick lite sisådär man blev ju bara irriterad... Efter det blev det ytterst lite matte till innan jag skulle till McDonalds jag va så otroligt nervös så jag fick ont i magen. Men det gick bra, utan att det va så otroligt lamt.. Det va ju bara babbel babbel jag vill ju lära mig! När det väl var klart hämtade mamma mig och vi åkte hem och här sitter jag nu och klockan 7 ska jag och Harda ta bussen till Puls där vi ska dansa Dancehall! skojsigt. Sen får vi se. =)

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0