09-04-23

Hallu!
Halmstads väder är riktigt skönt nu och allt flyter på. Endast en hel dag i veckan, fredagar slutar tidigt eller börjar sent varannan dag annars. göttgött.

Vaknade halv 10 idag, helt utan anledning. Började kvart över tolv men nej. Kan tydligen inte sova längre nu för tiden. Vi åkte bussen ut till Hallägra för att ha idrott i gymnastikens hus. Det var mycket trevligt och roligt förutom att jag knappt kunde göra hälften av vad vi skulle pga mina handleder... Efter det va det hem o byta om sen ner till stan med Sofia och Harda för att äta mat. Det blev från hello och åts vid Nissan med lite mys! Efter det bjöd hon också på glass. Det var också gott och för att vi köpte mycket så fick vi kaffe på köpet, som inte var lika gott men tanken som räknas! Efter glassen åkte vi hem och nu sitter jag här. Ska se ett avsnitt av The Hills sedan blir det att åka till dansen. Ska dock inte vara med för jag har så ont i ryggen. Blä!


Sofia och Harda vid Nissan


Glass & kaffe!

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer
Postat av: miccis

snällt att ni frågade mej om jag ville med

2009-04-23 @ 19:29:17
URL: http://lilliefelth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0