09-04-24

Hejsan Svejsan!

Jag har höga förväntningar på denna helgen och jag tror att den kommer bli perfekt!

Idag började dagen med nationellt prov i Engelska. Skriftlit och skrev ganska mycket men blev färdig snabbt. Då bar det av till skolan, hämta T-shirts och sedan dra till torget för att sätta upp tält. Runt 10 kom allt folk och började göra iordning sina tält och sen gick det väldigt fort tills klockan blev tolv och vi hade vår första modevisning på Åhléns. Tycker att det blev väldigt lyckat och allt gick som planerat. Efter modevisningen stack jag och Sofia och åt kinamat som var väldig gott! Resten av dagen var vi i tälten och hade en till modevisning vid 3. Frisörerna fixade också folks hår gratis så jag lockade mitt och fick volym på det och Sofia rakade sidorna. Intressant. Runt halv 5 började vi plocka ner tälten och bära upp sakerna till skolan innan vi fick mat. Gott var det! Nu ska jag göra mig iordning för att sedan gå ner till Kusin som fyller år imorgon =)

Imorgon ska jag också till stallet under dagen för att sedan förhoppningsvis festa med Miccis mm. och på söndag så ska vi äntligen börja fixa med rummet i källaren! Kan knappt vänta, vill ha det färdigt nununu!

Nu ska jag fixa lite grejs yes skriver nog mer imorgon!

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0