Grillning & film

Hejsan hoppsan hejhejhej som vissa säger ja..
Kom nyss hem från Miccis och bäddat om mig själv i sängen myspys : ) Haha på tal om det! E bara tvungen att skriva, idag på parlamentet va det en snubbe som pratade om just blogginlägg då man ska sova. För att när man är trött skriver man ett inlägg om att man e trött o ska sova men efter det är man pigg igen. Det betyder alltså att man ska sova vid minsta lilla tecken på trötthet. Se där ni. Så gör i alla fall inte jag :D
Idag har varit en trevlig dag! Började med att pappa väckte mig typ 10 och jag kollade kläder o grejer på datan, absolut inte bra som ni såg innan... Efter det åkte jag, mamma och Charlie och hämtade mormor för att sedan åka och äta glass. Jag tog en med 3 kulor; coffee, melon (måste man ha) och Jordgubb/kiwi. Den var faktiskt väldigt god så smaka den! Den va tydligen ny för i år. När vi kom hem tänkte jag lägga mig o glassa (haha?) på altanen men då smsar en viss Åsa och vill till stranden. Javisst varför inte de e väl lika varmt där. Inte. Men där satt vi tills jag inte stod ut mer.Stack hem, kollade tv, Miccis kom och det blev lite mer tv tills det blev mat! Det va grillad lax med potatissallad o vitlökssås, vanligt bröd samt vitlöksbröd, grillad soya korv med bröd + cola. Det var mega gott och jag åt tills jag fick ont i magen. Under middagen terrades min telefon med samtal om att åka till stuga som inte blev av. Får bli en annan gång!
Efter maten stack vi till Miccis och bara softade. Det hände verkligen inget vi segade bara, kollade någon däckare o så sen åkte jag hem o nu e jag ju här så tänkte göra ett "litet" test =)

Lovar du att vara ärlig? Yes!
Du heter: Michelle
Smeknamn: Michan oftast. Skulle bli kallad Exena lr ngt men blev inte av ;D
Låt som när du är ledsen sörjer till? Öhm ingen tror ja. Om det e någon e det "låt oss leva förevigt" med Anton och Affe men klarar inte av o lyssna på den så så blir det inte!
Beroende av: Inget slår mobilen.
Vem behöver du mest just nu: Ehm jaa. John blund?
Vad tror folk om dig? Det e svårt för mig att veta. Förhoppningsvis att jag är snäll och rolig :D och omtänksam för det tycker jag själv att jag är!
Stämmer det? Jadå =)
Vad får du oftast komplimanger för? Ögon i think :S
Vad säger du för att imponera på någon? Lönt o ha ett knep haha
Hur imponerar man på dig? Många sätt! Lättroad om det räknas?
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "jag ska gå och lägga mig"
Var bor du? Halmstad, perfekt nu till sommaren
Trivs du där: Ja då
Äger du några converse: Yes! Röda
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk mot något: Nepp! Mig själv i så fall eftersom jag är typ förkyld heela tiden.
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: Haha lyckas bra på jobbet xD
Hur svarar du i mobilen: med ett enkelt hallå eller "shalla" ibland haha
Vem ringde du senast? Sofia
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon berättade om sin dag på jobbet.
Antal timmar sömn inatt: runt 8
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Jadå
När mår du bra: När jag har underbara människor runt mig, är i stallet alltså när livet leker
När blev du fotad senast: Innan idag
Hur känner du dig nu: lite seg och snuvig
Vanligaste färg på dina kläder: ingen aning. Vit kanske
Vad tycker du om fötter: hahah blä
Vad saknar du: Faktiskt ingenting :O Hästarna lite
Hade du en bra kväll igår: Jahadå =)
Favorit dryck på morgonen: brukar bli juice i skolan x)
Rakar du benen: Haha ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: 12 - 1 kanske
Är du blyg? Oftast ja
Sysslar du med någon idrott: Ridning o idrott i skolan. Förhoppningsvis får jag träningskort snart!
Vill du hellre ha mail än brev: Nej brev e roligare. Mail läser man typ aldrig
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej man kan väl få intresse men inte kärlek
Har du spytt offentligt: det har hänt. Och då menar jag inte endast av något man dricker
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Precis vad alla andra skulle gjort haha
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Går i skolan sen vet jag inte
Vad är det värsta du vet? När folk säger att dom ska göra saker, eller lovar och sen inte håller det.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? No idea
Vad behöver du just nu? Sömn och huvudverkstablett
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hmm.. Jag har faktiskt ingen aning
Vad längtar du till? Roskilde i sommar!
Har du bra vänner och äkta vänskap? japp
Vad använder du för shampoo? Beror på vad mamma känner för att köpa haha
Vad är det finaste du fått? Ingen aning :S
En speciell dag du minns: Ja det finns en dag som jag tyvärr inte minns datumet på
Tycker du om någon just nu: Nja lite halvt kanske
Om fem månader: är jag brun och rik
Du samlar på: haha ingenting
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: brukar inte ringa folk
Gillar du golf: blä. verkar så extremt tråkigt!
Vilken tid gick du upp idag: Runt 10
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu:
Vad ska du göra ikväll: Resten av kvällen/natten? Sova
Är det okej att gråta: jadå
När grät du senast: minns inte :S
Laddar du ner musik och film från Internet: olagligt ju :S men ah ja vet inte jag gjorde innan i alla fall
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Typ shoppat :S Sen hade min pappa tvingat mig ge honom pengar haha. Bara för det är min vinst!
Bär du glasögon eller linser:
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: haha nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på. Oftast runt 12
Har du piercing: Öron & navel
Vill du gifta dig: vet inte
Vill du ha barn: nee inte vad ja känner nu
Solar du ofta: Börjar komma igång nu!
Är du bra på att laga mat: haha ibland
Gillar du att dansa: ja då
Är du flygrädd: nej eller jo kanske ibland
Hur vig är du: haha inte så jättevig xD
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: hm vet inte :S
Tror du på ett liv efter döden: nej men man kan ju hoppas. Det märker man ju någon gång
Tycker du om sushi: Blä
Vad äter du helst när du ser på film: gudis
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja. Tillsammand med lilla mig och min lillebror :)
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska tar nog täten
Vilken ögonfärg har du: Melerade kallas det. Grön blå brun gul typ
Har du någon gång gråtit dej till sömns: nej somnar innan
Biter du på naglarna: dålig vana. Men händer inte ofta längre
Röker du: Ibland
Hur ofta tränar/motionerar du: aldrig nu. Men vill!
Senaste låt du hörde: Prom queen med Lil Wayne
Vad gör du på helgerna: beror på. Oftast hittar jag på något kul med vänner

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0