Rip Lilla Bebis <3

Måste bara börja med att skriva Rip till det lilla fölet som gick bort inatt. Den lilla stackaren hann knappt komma till världen, förlossningen vad jättesvår och fölet klarade sig inte pga att det var för stort. Vi är väldigt glada att mamman klarade sig för det kunde gått illa. Det är bara väldigt sorgligt att vi väntat på denna lilla filur hur länge som helst nu men troligtvis berodde detta på att mamman gick över tiden för mycket.
__________________________________________________________________________

I fredags var det skola med idrott som första lektion, vi körde lite olika boll lekar och brännbollsvarianter och det var jätteroligt. På eftermiddagen sedan så hade vi nationella i Engelska, muntligt. Det gick superbra och alla i min grupp hade minst VG. På kvällen sen stack Jag, Åsa, Emelie och Sofia till en stuga vid högskolan med some grabs sen stack vi in till stan av ngn anledning där jag fick välja mellan en glass eller drink, glass jatack jag kmr inte in på krogen ännu... mucho bra.

Igår vaknade jag kvart över 9 för att åka till stallet kvart över 10 var där till runt halv 6, badade hästar, sprang med hästarna på gården, tvättade borstar, red lite o väntade ett rätt bra tag. Färg i ansiktet fick man (Y) Även denna kväll stack vi till boysen men de slutade inte lika bra. Först va de riktigt ös alla va goa o glada o dansade o skrattade o hade väldigt trevligt. Tills Emelie kommer o berättar att någon snott öl och rotat i Åsas väska. Och blir man sur och är lite påverkad slutar det inte bra. Lite fula ord slank ut lite här och där tills vi sedan började gå hemåt. Slutade med att jag somnade med Harry Potter på TV. De e niice.

Nu är Emelie här och jag tror vi ska äta chokladkaka snart. Efter det blir de nog bara softa chill tills hon ska träna (Y)


Mamma Mist...

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0