Skatter -.-

Tjaa.
Sitter i skolan just nu med Jamil och äter macka från Hello, man blir typ beroende av Hello när man går på JB, o jag skojar inte :S Dagen börjde med att mamma väckte mig och vi gick ner o gav pappa en av presenterna eftersom han fyller år idag :D Sen halvsov jag till kvart i åtta, klädde på mig och tog bussen 10 över. Vi skulle till Skatteverket på någon föreläsning vid 9 så vi kom på att vi inte skulle hinna äta frukost innan det så vi blev som små dagisbarn ungefär . Så Vår underbara lärare Jocke fixade ner frukost tidigare till oss gratis med :D Det va gott. Sen gick vi till Skatteverket, tråkigt som fan och mina ögon va halvt slutna hela tiden jag va mkt nära på att somna. Sånt jobbigt läge. Men när hon kom till själva skatterna vaknade jag till, helt jävla sjuukt jag hatar skatt! Varför ska man betala skatt till andra än sig själv? Man borde ju skatta till bara sig själv, inte någon annan misslyckad idiot, dom får väl skylla sig själva :S Det är deras problem och inte mitt, nästan exploderade när hon förläsaren sa att hennes lön betalas av skatten.
Jag HATAR skatt!
Nu ska jag o Jamil arbeta lite med näthandeln sen vill jag hem och soova : ) kanske ^

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0