Torsdag

Helluu.
Idag har det varit en dog för softilaation yes. Började med skola kvart över tolv då hjärnan fick gå i högvarv med alla dessa ekvationerna. Usch. Eller algebra, ah jusste så va de. Så mkt bättre, menmen. Efter det fikade jag med Åsa Emelie och Kajsa på fribergs, åt köttbulle typ ciabatta de va mums. Vi satte oss i solen ett litet tag tills Kajsa skulle till bussen då gick vi dit. När vi kom fram va klockan typ 5 i 4 kanske o vår buss gick kvart över så vi traskade iväg till picassoparken de va sköönt väder yes. Såg some hotties också. Haha min och Emelies crush, so hot. Sen åkte vi hem till mig o rökte vattenpipa de va skönt i solen. 18 grader va de på altanen ;D När kolen tog slut gick jag och Åsa in o halvdog i min säng, vi var trötta. Sen åkte jag och Harda till dansen och det va rätt kul faktiskt denna gången, inte många där och folk i fönstret HAHA de va fan det roligaste jag sett. xD han första killen va roligast som dansade skrattade väldigt länge. Vi dansade inte heller så mycket eller länge för alla va hur sega som helst, utom Lejla haha ah detaljer ska vi inte gå in på, men roligt. :D Nu ska ja ba ta de luugnt så hörs vi kanske sen eller i morgon =)

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0