Underbar fredag.

Hade svinkul igår. Det var väldigt lyckat hela dagen.
Började dagen med simning/livräddning på idrotten, det var faktiskt roligt. Efter det hade vi engelska, allas humör va dock lite sådär halvt dåligt menmen vi fick skriva en liten "uppsats" och sedan sluta. Fast jag o Miccis tog en liten promenad för vi skulle ha utvecklingssamtal. Mitt gick väldigt bra! Den enda kritik var ju inte pga mig. Menmen :D Jag är nöjd. Sen stack jag hem o försökte laga mat, kokade pasta o allt hade en sås jag skulle ha till men när ja skulle hälla på den får ja inte upp burken o ja blev väldigt arg tills jag fick upp den. Ah sen så bytade jag om o packade innan Harda o hennes mamma hämtade mig och vi åkte till Miccis, vi fixade oss och drog sedan till stranden där vi försökte få upp en eld, funkade då och då. Efter ett tag kom ScoutSofia, Zebbe och Alisar och vi satt o hade det mysigt : ) Tyvärr blev det väldigt kallt sen så vi åkte hem till Miccis o fixade lite sen åkte vi till Felix på fest vid högskolan det va trevligt och lyckat. Sen var det stan och det var också väldigt roligt. Fick skjuts av Åsa sen mkt snällt.

Tack alla för en underbar kväll <3

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0