2009-02-23

Nemen tjaa! :D
Skrev att jag skulle skriva om mitt lov men förlåt, orkar inte haha. Har haft ett härligt lov med vänner, hästar o allt möjligt :D

Idag har jag då varit i skolan, och i Båstad. Detdu. Åkte dit med Jamil runt 12 kom dit hittade inte någonstans haha. Men vi kom till "centrum" som vi sen fick reda på va det lilla och att det fanns ett stort centrum också. Lyckat. Vi försökte hitta någonstans att äta men noo. Allt öppnade typ 4 haha. Men det fanns ett gatukök. Så vi va nästan nära på att äta där ist. Men då hittade vi "ABBE'S" där hade dom massa olika mat men för oss blev det pizza (a) hihi. Sen blev det stressigt för vi hade köpt tågbiljetter hem typ 20 i tre. Så skyndade oss till stationen men när vi e där; "Tåget är försenat och kommer 3" nemen härligt o sitta där typ 20 min o frysa! Men sen kom vi hem o tog bussen hem, blev en pinsam incident för mig men de skiter vi i nu :D haha. Frös som fan hem o varit hemma runt en timme nu om inte mer, sitter i soffan under mitt täcke men fryser fortfarande.
Äckliga kalla Sverige!!
Vill utomlands nu nu nu !


Jag kanske skrivit lite mer "skojsigt" lite senare det beror på om något kul händer ;)

Pusspuss
/ me, me and me <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0