Alla hjärtans dag in my ass

Nemen tjena :D skrivit mkt nu så ni kanske nt orkar läsa, men läs ändå!
Nu är det såhär va att mitt humör inte är på topp så har ingen lust att sova så bestämde mig för att skriva lite om min härliga "alla hjärtans dag" (vilket är den mest onödiga dag på hela året) menmen. Vaknade o orkade typ ingenting, kvällen innan bestämde ja att ja skulle städa men blev inget med det. Satte på datan efter ett tag o pratade lite om dagen, bestämde att jag skulle möta Sofia och Miccis vid 3 så fixade mig o tog bussen halv. Vi fikade o sånt och efter det bestämde vi oss för att tapetsera om S E B, blev mkt fint och det fångade många människors hjärtan (Y) Sen stack alla hem och jag o Miccis började "planera" kvällen. Sen hämtade dom mig och vi åkte och köpte ved och en tidning. När vi väl va vid skogen skulle vi släpa påsen med ved ända genom skogen o tänkte "detta klarar vi" men nah, kom kanske 200 m sen ringde Miccis sin mamma som fick köra oss ner. Vi startade elden o kände oss hyffsat lyckade, tills den slocknade typ 1 minut senare. Vi ringde folket som sa att dom skulle komma, inget svar och ingen kom. Så vi tog slut på tändvätskan och stack till Miccis. Och ni som blev "bjudna" och sa att ni skulle komma kan ju va jäävligt glada ändå för att vi slösade väldigt mkt pengar på er när ni inte ens kom :D menmen, så vi satt där o snackade lite o kom överens om att vi inte orkade festa utan ville ha pizza. Ringde pizzeria men "köket var stängt" så vi tog oss in till stan o käkade pizza där, o ja fick 20 kr billigare :D det ni! Sen träffade vi folk o sånt på vägen innan vi gick hem o kollade lite på en film som handlade om oss ;)
Såå, tack för en trevlig dag Miccis, för titten på stjärnorna o brasan o allt haha. Och tycker synd om dig Sofia. Och jag är typ både glad och förbannad just nu :D

Pusspuss och Glad alla hjärtans dag in my ass :D

Kommentarer
Postat av: Miccis

tack själv min kära ;) vi lyckades ganska bra iaf :D:D

2009-02-15 @ 01:39:51
URL: http://lilliefelth.blogg.se/
Postat av: manda

Fin blogg Michan! (:

2009-02-19 @ 16:19:28
URL: http://astoryaboutsaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

naw tack gumman <33

2009-02-23 @ 22:23:30
URL: http://sofiasroomservice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0