Christina Aguilera vs. Lady Gaga

"Stjärnskottet Lady Gaga, 22, har på kort tid erövrat topplistor och scener världen över. Något som inte ses med blida ögon av comebacksugna Christina Aguilera - speciellt med tanke på att popdivan anser att nykomlingen kopierar hennes stil.
- Fast hon ser ut som en man! pikar X-tina.


När Christina Aguilera gjorde sin comeback efter sonen Max födelse och började marknadsföra sitt nya album "Keeps gettin' better" iklädd futurisk klädstil och dramatisk lugg, var det många kritiker som menade att hon snott nykomlingen Lady GaGas stil.

Glider räkmacka
Men X-tina var snabb med att avförda kritiken, och förnekade att hon skulle ha inspirerats av "Pokerface"-stjärnan. Popdivan påstod till och med att det var hon som var först med stilen.
- Jag visste inte om att den här personen existerade förrän till nyligen, säger Christina enligt Daily Mail. Jag visste inte ens om det var en man eller kvinna.
- Jag har varit i den här branschen så länge, så det är klart att det alltid kommer finnas jämförelser, tillägger hon.
Även om Christina håller masken utåt, skvallrar insatta källor om att sångfågeln är ursinnig över det faktum att Lady GaGa åker snålskjuts på hennes look.
- Hon snor min stil! ska X-tina ha beklagat sig för sitt management.

Smickras över jämförelsen
Men nykomlingen är smickrad över jämförelsen.
- Christina är en så stor stjärna och jag borde skicka blommor till henne, för det var inte många som visste vem jag var förrän jag blev jämförd med henne, säger hon. Det satte mig verkligen på kartan, även om jag så klart inte bara vill bli ihågkommen för Christina Aguilera-skandalen.
Lady GaGa, vars riktiga namn är Joanne Stefani Germanotta, tillägger att hennes klädstil inte bara är ett fashionstatement - det är en livsstil.
- Många säger att vi har samma stil, men det är inte bara en stil - det här är min stil! Jag klär mig såhär jämt. Ni kommer aldrig se mig i matbutiken i flipflops.
Kanske inte flrrän Christina gör det..."

Detta var en artikel från Veckans NU som jag älskar och som jag alltid läser. Där står allt om alla och jag tycker att den är väldigt bra. Läs den!


Christina Aguilera
  
Lady GaGa

Puss

/ michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0