Dancehall!

Wiie :D
Jag e på ganska bra humör nu : ) ikväll dansade Jag Jamil och Harda Dancehall och det va riktigt kul :D lite svårt att lära sig stegen i början men de rullade på lite bättre sen. Har så jäävla ont i benen nu o det börjar kännas lite i ryggen, menmen träningsverk har ingen dött av. I hope.. Nu kmr det antagligen bli att dansa hela tiden till nästa vecka bara för det va första gången haha. Menmen nu sitter ja här o dricker te ;) städade mitt rum innan och lääängtar tills vi ska göra om här :D mitt rum kommer bli finfint :) imorgon blir det skytte med hagelgevär på gympan, mkt skojsigt hoppas jag :D sen efter skolan på kvällen blir de mys med mat och film me grabsen : )

Här är lite bilder från gårdagen :D

      

Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder.. excuse me. Menmen får ja tråkigt ngn gång kanske ja gör det :D
Puss och snart gonatt honeypiies <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0