Fettisdagen / härlig vår(?)dag

Hej : )
Idag har det varit nästan fullt ös hela dagen! Vaknade halv 8, var otroligt trött men hasade mig upp ur sängen och gjorde iordning med långsamma moves och kom iväg med bussen 10 över. Hade sen programhantering (ungeffär som datakunskap) där jag också glömde mina vantar :( På lunchen sen fick vi fisk, det var inte så gott men vi var mätta sen frukosten som tur va! Begav oss sedan till biblioteket och under den promenaden hittade vi även ett "gigantiskt" Fia med knuff spel! Vi tyckte det såg roligt ut så försökte förstå hur vi gjorde. Pjäserna och den stora tärningen satt nämligen fast. Men då fick vi denna smarta idé att spela med oss själva. Vi va olika färger och istället för att slå tärningen räknade vi tyst i huvudet "123456,123.." (ja you know what i mean haha) tills någon annan sa stop. Det va nog några som fuskade men whatever. Harda vann & Sofia kom sist :D

Men tyvärr va det inte bra, vi blev sena till lektionen där vi skulle ha föreläsning!!! Eller ja, en kille skulle föreläsa med oss och det visste inte vi så dom hade väntat i runt en halvtimme på oss. Lagom pinsamt.. "/ menmen. Jobbade lagom mycket och efter skolan blev det mc... Sofia bjuder på mat, again! Det va faktiskt gott men blev väldigt mätt så kändes inte bra haha. Sen blev vi hämtade och flickorna och jag åkte hem till mig där vi städade mitt rum. (det kallar jag teamwork ;) Nu är det bara damsugningen kvar får nog göras imorgon.. Sen planerade vi lite skojiga grejer och hade på musik. Hade en typ girl-sleepover fast på eftermiddagen/kvällen. Får bli på riktigt någon gång! Sen när alla stack smet jag iväg till Åsa där jag åt lite (hungrig) och spelade kort innan hon tvingade mig att se Hanniball. Alltid samma sak. Skräckfilm skräckfilm och jag hatar det! Efter att jag kom hem har det bara varit datan.. Geek : ( och fixat med bilderna från idag!


Vår skola har dekoration och där trivdes Miccis och Harda!

Älskade Bergakungen <3 utom vår Jamil då :(

Harda först som vanligt =)

Spelspel *

Städpatrullen nr 1 ! <3

Det var det : )
Nu ska jag ta o sova hade jag tänkt. Är väldigt trött så sov gott alla!

Puss

/ michelle

Kommentarer
Postat av: frida

SV: haha jaaa (a) du har alltid fått höra detta prat göllan ;)

jag saknar daj, saknar faktiskt oss. Fan vad bra vi va en tid!

2009-02-25 @ 21:55:45
URL: http://fridahult.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa det får vi fan ta o göra pudding ;) <3

2009-02-25 @ 22:01:49
Postat av: frida

de va från mig O:

2009-02-25 @ 22:02:06
URL: http://fridahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0