Fredag och Vattenpipa

Hejsan Hoppsan!
Denna dagen har gått ganska snabbt men ändå långsamt på något konstigt sätt :O Började med att vakna ganska sent. typ 8 eller något sådär men gick upp kanske 10, kvart över för jag kom inte upp ur sängen. Vi skulle med bussen 5 över halv så ringde och väckte Jamil och vi kom på att vi inte hinner. Så vi blev körda till snöstorp där vi skulle ha idrott, jujutsu var det o de va kul haha. Gick i det när jag var mindre så kom ihåg en del (; efter det åkte vi till stan och käkade, där träffade vi lite folk också som vi va med ett tag innan vi skulle provträna på Nautilus. Och eftersom det är gratis att provträna på alla andra ställen trodde vi det skulle va gratis där med, men nepp. Det var gratis med instruktör men inte om man är själv haha sjukt. Så vi fick gå hem istället så jag låg bara och slappade i sängen framför tv.n tills Emelie kom. Visserligen fortsatte jag likadant när hon kom menmen. Sen kom Åsa med och vi bestämde oss för att inviga min älskade vattenpipa för detta året. Det tog lite tid för oss att fixa kolen men sen kom det igång och det va väldigt skönt. Lite väl kallt men härligt med vänner, vattenpipa och reggae musik. That's life. Efter det stack vi till Åsa och käkade Tacos för mina föräldrar skulle äta sushi och det ville inte jag ha, blä. Sen stack Emelie men kom tillbaka efter ett tag. Då gick vi ut för vi va rastlösa och var ute i typ 2 timmar. Hade väldigt kul : ) Nu sitter jag här, eller aa ligger kan man säga, i min säng o tar det lugnt. Har faktiskt träningsverk från typ jujutsun konstigt nog men det är bra!
Imorgon blir det klättring på klätterklubben för dom har öppet hus o vi ska dit för vi måste (Emelie typ jobbar). Så ska dit sen vet jag inte o på kvällen blir det bus!


Bild från förra året.

Puss =)

/ michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0