Fredagen den 13.e !

Scary shiit..
Menmen, dagen har börjat bra utom att ja hade en väldig hosta i morse så jag fick ont i ryggen, men tog hostmedicin så nu har jag bara ont i halsen. Åkte till rejmes och bowlade med klassen, jag vann ;) över Jamil i af eftersom vi va lite sena fick vi ha en egen bana :D men tror ja va lite bättre än dom andra med ;) sen åkte vi tillbaka till stan o skolan för o hämta lite papper o jobba med under lovet. Sen stack vi hem o nu kollar jag tv försöker få pappa att ta ut pengar till mig men går ju sådär.. Sen ska jag o Emelie hitta på något men har ingen aning vad :D Även fast jag inte är "skrockfull" är jag ändå lite skraj för fredagen den 13.e så hoppas inget händer :D haha.
Pusselipuss ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0