H&M !

Hejsan Hoppsan!
Idag har det varit en lååång dag :D Vaknade typ halv 11 o stack till skolan halv 12. Åt o så sen hade vi matte och jag fick ju oförberett prov, för mig då. Dom andra visste tydligen menmen. Det gick ju som det gick (dåligt) sen fick vi sluta o ja hade ingenting o göra när ja kom hem. Så smsade min kära kusin o vi bestämde att ja skulle me henne till skolan. Så stack dit o fick va me på hennes bildlektion haha rätt kul ritade en fin bild :D Men den skolan e ju fan förjävlig, ALLT ser likadant ut och miljontalsvägar o blööh. Kände mig borttappad även fast min kusin gick framför o visade vägen. Menmen, sen stack vi till stan o mötte Ronja och Julia så åkte vi alla till Linnéa o babblade o sånt, tjatade om pizza som vi sen fick :D wiie. Men den gjorde inte allas magar glada. Sen åkte ja till stan där ja träffade Jamil mm. :D gick runt lite o åkte sedan hem. Då hade mamma hämtat mina kläder som vi beställt från h&m fast inte alla, lite kläder kommer senare :D så idag fick jag ett par skor, en blus, ett nattlinne, 2 par örhängen och ett läppglans :D Nu ska jag nog se lite tv sen nana : )



Pusselipuss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0