Kulkväll = illamående?

Tjaa ! ska berätta lite om gårdagen :)
Började med att Miccis smsade och väckte mig typ halv 1 o ville in till stan. Jag gjorde mig iordning och va på bussen påväg till stan halv 2. De e fan tidigt.. Så vi kollade runt och jag köpte:
  • Ett svart linne. 149 kr på MQ.
  • Rosa väska. 149 kr på H&M.
  • Diadem/hårband. ca 60 kr på Gina Tricot.
Efter det åt vi på Hello, det var mycket gott! Så aa där försvann alla mina pengar :D haha. Sen ville vi hitta på något på kvällen så då blev det så. Stack till nyhem och träffade Lucas, Alan och Valle. Efter ett tag kom Zebbe o alla utom Lucas stack till Miccis. Där kollade vi Tv o snackade typ. Det va en trevlig kväll i alla fall!

Va hemma runt 2 o slocknade nästan direkt. Värre blev det imorse, vaknade runt 10 av ett hemskt illamående. Kunde inte somna om heller och visste inte vart jag skulle ta vägen. Haha, inte lätt asså! Så jag har tillbringat min dag i sängen utom när jag hämtade min mobil som ja glömde igår. Saknade älskade.



     

Pusspuss :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi härlig dag / kväll asså min kära :D<3

2009-02-19 @ 19:14:58
URL: http://lilliefelth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0