Långt hår?

Tjena
Ligger o slöar i soffan just nu, är nämligen sjuk för ovanlighetens skull... Önskade att ja va frisk och kunde va i skolan nu eftersom Robin ska hålla lektion, som jag inte ville missa.. Igår va jag ju hos farbror doktor och fick stick i fingret :( men inget fel, vanlig förkylning och va tvungen o vilavila. Får inte göra något förrens febern e borta. Därför kommer nog favoritmusketörerna hit när dom vatt i skolan så ska vi äta glass  : )
Men nu när ja ba ligger här o gör ingenting tänker jag faktiskt på mitt hår, som vanligt.. Det va faktiskt långt innan tycker jag, innan jag klippte mig då. Funderar lite på hårförlängning ett tag. Men har svårt för att hitta något eftersom jag inte riktigt vet hur löshår ska vara haha. Så därför undrar jag om någon har förslag på bra hårförlängningar och vad det är för pris? Jag vill inte ha sånt som sitter fast utan sånt man kan ta av : )

                                                 
Såhär var det innan...                                               ...och såhär vill jag ha det :D

Är tacksam om någon har förslag . haha nolifer (;
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0