Puls & "klassfest"

Shena :D
Nu sitter ja ba här o ska snart städa mitt rum, nyss vaknat och snart blir det att dra till Jamil o plugga lite. Igår var vi i skolan och det va ganska roligt, brukar vara det ^ Sen efter det åkte jag hem och pillade lite med datan, skulle egentligen städat men va trött så somnade istället. Vid 4 ringde Jamil mig för att jag skulle vara förberedd till bussen som vi skulle ta kl 5. Jag sov lite till och gick sen upp kvart - tio i 5 och gick till bussen. När vi väl va på Puls fick vi vänta över en halvtimme för han som höll i kursen va sen -.- men det var riktigt kul i alla fall :D Sen kom Jovan och hämtade mig och Jamil och vi stack till Miccis. Gick ut med hennes vovve Dennis sen bara hade kul. Snackade om allt, mest killar när Jamil va nere och pratade med Åsa, men sen blev det dans och allt :D Tack för en riktigt kul kväll alla. <3
Nu ska jag som sagt ta och städa mitt rum, efter det dra mig till Jamil och plugga. Runt 6 söka jobb och halv 8 blir det dans på Puls med Harda och Jamil : )
Kanske skriver mer sen eller lägger in bilder från igår :D
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Miccis

tack själv gullet <3

2009-02-05 @ 21:22:42
URL: http://lilliefelth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0