Shopping och förkylning...

Nemen hejsan allihopa.
Haft en ganska okej dag idag. Vaknade 10-11, käkade o fixade o sånt sen stack till Emelie och vidare till stan. Köpte ett par skor, en stor tröja, diadem, lösnaglar (bara för att? haha) och nagellack. Inte värsta shoppingen men lite i af haha. Och eftersom min jäävla förkylning kommit tillbaka ännu en gång fick jag också inhandla bedövande halstabletter. Efter det blev mitt goda humör lite stört men gick över. Vi köpte sen frallor mm. och fikade hos Emelie. Det va mycket gott : ) sen kom min kära far och hämtade mig och sen kollade vi videofilmer på mig som liten medans ja fixade lösnaglarna. Jag va väldigt söt.. haha kanske låter ego men tycker det ! En riktig ungjävel va jag men söt haha. Efter det hade min förkylning blivit ännu värre så mamma hällde upp kokande vatten + sån mentolsalva :S kommer inte på vad det heter. fick sitta me huvudet över men hjälpte inte alls. mitt ansikte blev bara väldigt blött för det va så varmt och för  ångan. Sen fick jag mat med bearneisesås, som jag inte kände smaken av, självklart.. och efter det stack vi till mormor för nässpray för vårt e slut. Så nu känns det lite bättre : ) ska snart gå ner och äta glass med mamma och min lillebror eftersom papi är på cup. Sen blir det typ film och får se om ja hinner öva lite på dansen med :D
Är också ganska villig om någon vill hitta på något haha. Kan nås på msn eller mobilen :D
Puss & allt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0