Super helg!

Tjaa.
Jag har inte skrivit på ett tag nu känns det som så nu tänkte jag skriva om min helg : )
I FREDAGS var det ju skolan, hade en jävla otur på morgonen.. vaknade typ kvart över 7, va vääldigt förkyld och behövde mitt nässpray. Letade i heela huset i typ 20 min. Hittade inte det, men så skulle jag slänga något i papperskorgen och preciis, någon hade slängt det i papperskorgen -.- Menmen, sen skulle pappa köra mig till stan för han sa att jag inte behövde stressa till bussen, så går ja ut genom dörren, "pappa, vart fan e bilen?" o då har mamma tagit den. skit bra, så jag börjde gå och kom in till stan på en kvart fyfan. Sen va det klätterklubben på gympan, va inte me så mycket men hade ändå kul. Sen va det engelska och inget speciellt med det. Bara att ja fick reda på att ja ligger på VG (Y) Sen stack jag hem och pappa drog in mig till stan direkt, vi kollade mjukisbyxor, tog en fika, köpte vin (till honom då) sen hem. Helt onödigt. Sen va jag hemma en stund innan jag stack till kusin Linnea. Vi fixade och trixade lite och efter en stund kom Ronja och vi spelade Guitar hero world tour, haha trummorna e sååå tråkiga xD sen kollade vi på Young People Fucking (igen) innan vi beställde pizza som blev lite cp. jajja. Sen började vi titta på flyga drake men den va inget intressant för oss, så vi ringde Jovan o han tog med sig Narem? minns nt va han hette så körde dom oss o köpte chips sen satt vi ba o snackade och spelade mer guitar hero : ) runt 1-2 stack boysen hem och vi gick o la oss i dubbelsängen, myspys. Kollade på motorsågs massaken lr va den heter o ja låg under täcket.. somnade runt 3-halv 4.

LÖRDAGEN vaknade vi 10 i 10 och alla va så jäävla trötta. Började med papper i näsan och lite te innan jag ringde min kära far som hämtade mig. Stack hem, bytte kläder & sånt innan jag hoppade på bussen och stack till Eurostop för att träffa moffa. Fick min födelsedagspresent, eller välja. Jag fick den idag : ) sen så körde han mig hem och jag bara satt o slöade vid datan. Efter ett tag skulle jag bege mig till Linnea igen så duschade o fixade mig. Men när jag kom till busshållplatsen hel, (den går 5 över) så fick jag sitta till kvart över innan ja blev sur o gick hem, sen gick jag halv igen, den går fem över halv. och då kör den förbi HALV, blev asförbannad och fortsatte gå. till en busshållplats längre bort. Sen ville jag ha mitt busskort men nej, hittar inte det men tänkte skitsamma betalar me pengar. Så kom bussen då men fick vänta i stan 20 min -.- sen kom jag äntligen dit och träffade min lilla morbror och så sen så stack dom o festfolket kom. Hade riktigt kul sen vid 12 stack vi till stan o dom försökte få in mig på valentine, så kom in då ja. Hade riktigt kul tills mamma ringde kl 2 o sa att ja skulle hem... så fick skjuts av Bojan (?) och Linnea, Ronja och Robert åkte med. Satt uppe ett tag men somnade runt 4 skulle jag tro.

Idag vaknade jag kvart över 10 av att en viss Sofia ringde och väckte mig xD hon va glad av o säga grattis o trodde hon va först men ne. :D haha tyvärr. Sen somna jag om och mamma o pappa väckte mig runt 11 o fick frukost på sängen (Y) sen kollade jag på Ratatoillie (?) och sen Stomp the yard. Vid 2 sen fick jag klä på mig och städa rummet sen kom gästerna kl 3. Jag fick :
  • Presentkort på H&M
  • Pengar
  • Klocka
  • Jeans
  • Ljus
  • Hudgrejer
  • Nagelgrejer
Tror de va det o jag e faktiskt nöjd, redan beställt kläder på H&M haha. Sen när dom stack lagade vi mat och Åsa åt hos oss : ) vid 8 stack jag till statoil och mötte Jamil innan vi gick till han o spelade Guitar Hero. Faktiskt kul, spelar aldrig längre xD Så nu ska jag typ sova för jag e väldigt trött så imon skola o lite annat grejs : )
Grattis till mig :D
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0