The hills

Nemen tja igen.
Yes, förvånande nog så är jag fortfarande sjuk och ligger i soffan i tv rummet o känner mig nästan halvdöd. Kollade lite på tv i morse men den började cpa sig så bara E-kanalen funkade. Så jag stängde av och läste lite skvaller. Mår man alltid bra av haha. Efter ett tag kontaktade min lilla kusin mig o ja gick ut me henne o tog lite luft. Sen kollade jag på senaste avsnittet av The City, det programmet är faktiskt väldigt bra tycker jag. Fast gillar inte hon Olivia :S menmen. Sen har det bara blivit The Hills för min del, tog bara en liten paus från det nu för att skriva lite ;) håller på att kolla igenom säsongerna så :D Nu ska mina gulliga föräldrar hämta mat sen ikväll blir det bara att slappa mer. Det e så jävla tråkigt och jag får ont i ryggen av o ligga ner hela tiden!
Men ni friska personer får ha de bra : )
puss <3

Kommentarer
Postat av: Louise

krya på dig :)

2009-02-11 @ 17:55:35
URL: http://louiseenqvist.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tog lite luft? ; ) hihi sötnos! <3

2009-02-11 @ 21:50:14
URL: http://lsjglnfdslda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0