Big brother kväll?

Hejsan :)
Sitter hemma hos Jamil nu, ska alldeles strax försöka ta mig hemmåt.. inte alls lust men måste man så måste man. I alla fall, "försov" mig idag. Vaknade ca 8, ringde Jamil men ingen av oss ville gå till skolan så det blev att säga, nu försover vi oss pusshej. Sen la vi på o somnade om. Sen vaknade vi runt 11 o stack till skolan. Hade engelska och va ganska roligt :D Sen stack jag till Jamil direkt och vi planerade lite för dagen, alltså äppelpaj, film o bara äta oss feta. Då blev det maxi med Jamils papi o köpa stuffs. Så direkt när vi kom hem bakade vi äppelkaka! Mycket gott :D och medans vi väntade kollade vi någon serie jag inte kan stava till men väldigt kul. Annars har vi bara legat och kollat Big brother hela kvällen. Askul : )
Puss Sweets <3

Kommentarer
Postat av: jamil

puss på de :D <3

2009-01-24 @ 01:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0