Finally

Yes då har man äntligen börjat blogga då ja! Tänkt på det ett tag men aldrig orkat, men nu med Miccis & Hardas hjälp kom jag igång lite haha. Kanske händer det som hände Sofias blogg, den dog.. Men så får man inte tänka, ska faktiskt försöka skriva lite varje dag! :) Har haft en ganska rolig dag idag, blev väckt halv 11 men kunde inte somna om så fick ett ryck att jag skulle städa rummet (?) eftersom min USB sladd till mobilen var försvunnen, städade ett litet tag sen hittade jag den fint liggande jämte datorn. Underbart.. Sen blev det skolan och ha matte och det är ju som det är. Efter det stan med kusin då jag köpte ett par jeans/leggings ljusa. faktiskt riktigt fina tycker jag :) det blev sen nissastrand och fika med Johannes och Jonathan i ca 10 min innan vi fick stressa oss till Ticket för dom skulle beställa om sin resa allihopa. typ 11 pers o det finns en plats kvar till mig om jag vill ha :D får se hur det blir med det (; Sen hem en stund innan träningen som inte alls va kul. Jobbigt o tråkigt o började må illa menmen. Sånt händer! Blir bara o sitta här o glo tv ikv o fiffla med bloggen i guess (;
Puss på det :)





Kommentarer
Postat av: Miccis

YEAH :D

2009-01-23 @ 00:14:46
URL: http://lilliefelth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0