Jooobbigt (haha?)

Tjatja!
Vaknade halv 8 idag, lagom tid till skolan javisst, ringde Jamil men han skulle stanna hemma så fick bli Sofia som tog bussen men hoppade av vid brunnsan för o följa mig. E hon inte för söt ;D I skolan skulle vi bara läsa men blev typ några sidor sen när Jamil kom snackade vi bara med Jockii. Sen erbjöd sig Sofia oss att bjuda på mat så javisst haha vi fick mat :) Sen tog vi bussen hem från eurostop o lämnade dataväska, sedan till stan och um. Efter de stack vi till flygstaden, boriing och efter det Eurostop. Riktigt jäävla jobbig dag att åka buss hela tiden och sen söka jobb ;S När vi va på sista bussen hem så mådde jag riktigt illa och hela vägen från hållplatsen o hem, sprang upp o la mig i sängen släckte lampan o slocknade! (Y) Sedan vaknade typ halv 11 och käkade. Nu ska jag se The Hills i think and then keep sleeping :)
Puss handsome


Kommentarer
Postat av: Miccis

ska du med börja jobba på donken eller :D?

2009-01-27 @ 18:52:35
URL: http://lilliefelth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0