Our little trip to Brogård!

tja. (:
sitter här under t'äcket nu o äter klubba & bara njuter av värmen..
Idag åkte jag och mamma till Eurostop efter jag vaknat, hämtade först min kamera på expert eftersom den vatt på lagning. Koko kamera ;S sen till själva Eurostop o kollade lite grejer & ja köpte 2 hårklämmor, en rosa och en svart o kom då på att jag verkligen måste klippa mig o vill göra håret mörkade. Menmen. Sen hämtade vi Sofia som jobbat på mc o stack hem. Myste o lite sånt till Sofia för hon skulle duscha & ja kollade tv. Sen stack vi till mig igen innan vi åkte till Brogård för att träffa Timmie och Adam. Jag och Emelie åkte moppe dit, kallt som satan o lite svårt att hitta, men vi kom fram! Då mötte dom oss sedan väntade vi på Sofia som tog bussen själv. Sen snackade vi o så tills ja blev rastlös då stack vi till ngn lekplats o satt där istället. Kallt som satan men alla värmde varandra (A) haha not. Och efter ca 5 samtal från en viss packad Åsna skulle jag o emelie hem, så såg vi några med en moppe o trodde dom snott hennes så emelie skrek på dom haha men det va inte den som tur va. Och likadant som på vägen dit hade vi svårt att hitta.. Körde in på ngn väg med återvändsgränd och sedan ett varv på vägen runt lägenheterna, lyckat xD men tillslut hittade vi och körde hem. Hittade Åsa på "min" hållplats där vi sagt till henne o stanna och hjälpte henne hem för jag e så snäll :) Nu ska jag nog kolla lite The hills och sen sova. Jobba & grejer imon kl 10 så får sova tidigt :D Thanks for a very fun evening allihopa :)
Kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0