Sjuuk :(

Hej hopp!
Idag har jag haft väldigt tråkigt.. Blev sjuk igår, mådde inte bra alls. Kändes lite bättre när jag vaknade men sov hur länge som helst och vaknade knappt när pappa väckte mig och va hemma på lunchen sa han. Menmen vaknade o åt en bulle så jättehungrig som jag va haha. Sen bestämde jag mig för att titta på VHS så fick gå ner i källaren o leta efter gamla filmer och det blev Lilla Jönssonligan och Cornflakes kuppen något sånt ^ Älskar dom filmerna ;) Sen efter det stack jag och skolkern Åsa till netto för ja skulle ha halstabletter o hon skulle ha grönsaker.. Så blev det halstabletter, chips o energidricka som va tänkt att ha till bio, men nej. Sen när mamma o pappa kom hem så fick jag inte se bion med musketörerna bara för jag hade vatt hemma från skolan. Det va inte för att jag va sjuk utan för att jag vatt hemma :S sjukt. Aja får hyra den sen för tänker inte se den med mamma. Annars har jag bara kollat lägenheter o grejer har typ kommit in i en sån period. Vill flytta nununu till en annan stad o bara leva livet på egen hand. Men får ju vänta.. Imorgon ska jag i alla fall till skolan tror jag, om det inte blir värre för har matte som måste göras. Som tur är har vi sovmorgon till kvart över 12 :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0