Sunday

Hii.
Har varit en ganska lugn dag idag : ) gick upp typ halv 10 käkade frukost sen hämtade morfar mig kl 10, skulle jobba lite haha. Va där i 3 o en halv timme sen åkte vi hem. Lite senare följde jag med mamma och pappa o hämtade min bror hos hans kompis o blev lite livat i bilen hem menmen. När jag kom hem sen träffade jag Åsa en stund, myste med vovvarna sen kollade handboll, fast jag somnade lite.. Stack typ 20 i sju för o sedan möta Jamil 10 i. Så stack hem, hann med att få ett utbrott sen kom jag iväg. Kollade big brother hela kvällen o slogs lite, i misstag så mjo. Ont ja. Nu sitter jag bara här och kollar kläder & sånt. Hittat skor som jag kanske får i present (A) happyface. Snart dags ;)
Ha de göött allihopa puuss : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bjuder ni aldrig med mej på era myskvällar hos jamil :(

2009-01-26 @ 21:58:54
Postat av: Miccis

varför bjuder ni aldrig med mej på er myskvällar hos jamil :(

2009-01-26 @ 21:59:53
URL: http://lilliefelth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0