09-03-15

Hejsan
Känner att jag aldrig skriver blogg nu, har knappt någon ork! Tänker inte skriva så mycket idag heller för jag e så himla trött. Va med Sofia i fredags åkte till Pålsbo o träffade lite kul folk.Vaknade kl 8 på lördagen för att åka till stallet kl 10. Härligt med vårväder med! På kvällen umgicks jag med Åsa och vi softade till typ halv 1 då jag halvsov i hennes säng.. Då fick jag gå hem. Idag har jag bara varit hemma typ. Bakade kladdkaka med Åsa o glodde sen på The Hills. Sen på kvällen efter maten gjorde vi guacamole (hur det nu stavas) och åt nachochips. Fick dock ont i magen så dom andra 2 fick äta upp resten. När Emelie stack vid 9 trallade jag och Åsa bort till henne o såg på Beck. Härligt härligt ja som e så mörkrädd. Fick gå hem själv också utan min älskade mobil som är på lagning.. Lagom läskigt tyckte jag. Nu borde jag egentligen lägga mig och läsa eftersom vi skulle ha läst ut en bok till imorgon men jag har bara kommit till typ 3-4.e kapitlet så har pretty much left. Men som sagt, jag orkar inte och då gör jag det inte. Jag sover.
Så imorgon blir de bara Svenska och sedan stan o hitta present till Åsa som fyller år på tisdag!

Puss

/ michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0