I'm mooving

Nope, inte hemifrån. Men ner i källaren! Blir total makeover för det rummet och jag får det precis hur jag vill! hihi. Och då blir jag ännu en som får egen ingång och kan syssla med vad jag vill där nere :O misstolka inte :) Kommer va rätt skönt plus att ja får en sån "walk-in" garderob eller vafan de kallas precis utanför mitt rum. Kommer också bli bra. Sen måste vi bara fixa kylskåpet så har jag ett sånt där nere med :D Är rätt så peppad faktiskt. Vill ner där nununu. Frågan e bara hur rädd jag kommer vara eftersom jag är så otroligt mörkrädd. Får ta dit övernattningsfolk varje dag! :D

Puss

/ michelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahha jag vet avd du kmr göra !! DXD

2009-03-16 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0