Intervju

Nemen heej :D
Nu ligger jag jättesköönt i min soffa o bara softilerar yaao (H) ironi.
Menmen varit i Varberg idag, eller aa haha skogen utanför Varberg typ. Fun City på anställningsintervju. Gick riktigt bra kändes det som så dom ringer inom 2 veckor o säger om ja får det eller inte. Fast ska söka mer ändå. :) Haha men de va rätt kul, vi gick o kollade in stället lite o vi hittade först 2 lamor och ngr polacker som skulle bygga ett tak (vilket dom typ tappade på laman) och eftersom Harda inte visste vad en lama va så kanske inte alla gör det så, en lama är typ en kamel utan pucklar som spottas :D Och jag fick då syn på den söta laman och ville klappa. (den söta laman följde också efter oss vart vi än gick inanför staketet) så jag gick fram till staketet men då såg de ut som den bildade en spottboll i munnen eller något så jag sprang därifrån. Men när Jamil pratade med hon chefen pratade dom om laman (som hette Hubert) så hon sa att han va snäll och att han inte tänkte spotta på mig. Så efter vi hade ätit på restaurangen sen så ville ja klappa Hubert igen så han kom fram så fick ja pilla på hans nos (den va mjuk) men då gjorde han ett jäättekonstigt ljud och visade undertänderna med typ jätte underbett plus att hans tänder va gula o typ 10 cm långa så ja fick springa därifrån igen. Sen blev det då buss hem o sen tåg. Härlig dag och när jag kom hem väntade en liten H&M påse så nu har jag fått shortsen och den gulvita bikinin. Bara den leopard bikinin kvar nu :D Fick också en katalog i påsen fast det va med inredningsgrejer och jag hittade ett jättefint kuddfodral som jag blev kär i. Vill göra om mitt rum nuuu!


Kameler...

Min bikini som var otroligt fin och skön på!

Kuddfodral från H&M 29,50 ;- 

Nu ska jag snart äta och sen ut o gå med Harda o Träffa Doll-Darlene o vill mysa.. haha.

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer
Postat av: HH

vem e doll-darlene ? :P

2009-03-10 @ 21:47:33
URL: http://haalwest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0