Mobilproblem as always..

Min mycket älskvärda mobil har börjat krångla.. För första gången någonsin och jag som älskade den så mycket. Alltid när alla andras gick sönder funkade min. Men nejdå, den har tydligen gjort sitt tycker den. Började med knapparna för någon dag sedan, touch knapparna då. Funkade inte med skärmen "nerfälld" så fick ta upp o ner den sen funkade dom. För stunden så fick göra det om o om igen. Och nu precis, (jag ligger i sängen och har mobilen precis jämte kudden) så säger Jamil att han ringt och undrar varför jag inte svarar. Hm ne, då har jag inte hört något vilket e väldigt konstigt när ljudet är på. Så han skulle ringa upp igen och då höll jag i mobilen och det typ hackade, man hörde inget, sen så hörde man lite, sen blev det tyst o sådär.
Blev riktigt lessen och insåg att jag saknar min gamla mobil.. Hade använt den istället om inte en viss idiot förstört skärmen. Den mobilen va typ bäst. Gick aldrig sönder, och trodde samma om denna. Men den svek mig.. tyvärr.
Så blir väl att börja kolla efter en ny ännu en gång :S


Ut med denna...

... och tillbaks med denna please!

Menmen nu ska jag nog borsta tänderna sen hoppa ner under täcket igen o ta det lite lugnt tills jag somnar :)

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0