Sick again!

Hejsan hoppsan alla friska människor :D
Idag har jag typ inte gjort någonting. Åkte till skolan i vanlig tid men på bussen började jag må illa men sket i det trodde det skulle bli bättre i skolan. Kom dit o de blev sådär, kände mig febrig o sånt. Så vi åt frukost sen åkte jag hem kvart i 10, pallade inte mer. Så stack hem o jag har bara legat i sängen o kollat på
  • Oprah
  • Dokumentär om Michael Jackson
  • Top Model 2
  • Dokumentär om Janice Dickinson
  • Mannen som talar med hundar
  • Cops
  • Jerry Springer
  • 90210
  • ngn serie, tonårsliv ngt. baserad på Juno.
  • L-word
O nu vet jag inte vad jag ska göra. Fortsätta hosta antagligen. Imon blir det farbror doktor för jag har någon konstig hosta som låter cp när jag andas in, gör ont i bröstet när jag hostar o får blodsmak i munnen. Bajs på det säger jag.
Jajja, hoppas ni andra håller er friska och krya!

Puss

/ michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0