Städat!

Detta är ett under. Jag har städat, helt själv. Tog lite tid men jaa.
Ni kommer bli chockade men jag har en tendens att alltid slänga av mig kläderna på golvet istället för o lägga dom i garderoben. Som Sofia sa, det tar 2 sek o lägga i garderoben. Men ne, de går mycket snabbare o bara ta av dom o låta dom va. Ska dock försöka ändra på min vana och jag vill flytta ner i källaren nununu! Lite privat pleease. Plus att pappa har lovat mig ett rum som han ska göra till en garderob, så skynda tack!


Hmm innan städning ja...

Efter. Afroman hamnade i soffan : )

Sladdar, sladdar, sladdar och lite mera sladdar tack?

Haha lite bättre iallafall.

Innanför dörren... Fast det var inte mitt fel.

(y)

Ah i helhet . :S

Syns nt så mkt skillnad på bilden. Men det är mkt finare!

Avslutande bild på min sötnos och högdräktiga Mist. Föl snart :D

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0