Städning mm.

Tja.
Har suttit ungefär en halvtimme nu tror jag o ba pillat med datan, skulle städa mitt rum för kanske en timme sedan men det blev att kolla i h&m katalogen samt prova min nya bikini . Den blev fin :D haha jag är verkligen hopplös när det gäller städning det är typ det tråkigaste jag vet. Så nu när jag har suttit här och gjort ingenting så har jag blivit hungrig (y) bra tajming va? då e de dax o gå ner o laga mat för städa på tom mage kan man inte göra ;D ska slå in pappas paket också. Huhu mkt bra att det dyker upp saker så jag slipper städa!
Iallafall ska springa ner nu sedan blir det uppdatering när mitt rum e klart. För jag ska städa det sen! Med bilder o sånt. Ni kommer bli chockade...
Jag vill till Göteborg :S

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0