09-05-04

Hejsan hoppsan!
Idag har varit en lugn dag. Vaknade och hade ont i magen. Tog en panodil och skulle ta nästa buss till skolan, men vad gör man? Jo just det. Man somnar om så dum som man är och vaknar typ 10. Det kändes inte särskilt lönt att dra till skolan utan skrev på min uppsats hemma istället. Efter ett tag stack jag ner till stan och mötte Miccis som fixade sina naglar sen åt vi mat. Efter det kollade vi runt i stan och bestämde oss för att kolla på kläder till skolavslutningen och allt gick väldigt bra tills vi provade klänningarna. Det e bara att komma på något nytt! Runt 5 skulle hon jobba och jag gick till Emelie och softade. Någon timme senare kom också Dennis och ah kan ju säga att vi hade kul. Nu ska jag skriva lite arbete o sånt dära sen blir det att sova för mig!

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0