09-05-05

Tja.
Idag har det hänt väldigt mycket. Började med skola kvart över 12, ny genomgång fast den sista. Nu är det bara o göra klart den plus företaget så e de färdigt. Känns skönt. Efter skolan stack jag och Sofia till mig och lämnade våra grejer och stack sedan till Stenalyckan där idéerna flödade. Vi vill ha kaniner! Som mål i Stenalyckan skulle vi köpa Vanilj Cola på City Gross men de va ju slut. Så istället köpte Sofia 2 Coca Cola Cherry (smakade godis inte alls cola), en grillad kyckling, bröd, potatissallad och chips. Vi hittade en lekplats i Snöstorp o hade en liten picknick samtidigt som 3 små barn gungade o flög in i buskar haha. Jag hade även högläsning i min bok. När vi skulle in till stan sen åkte vi upp till Brogård och fick hoppa av där för det va fel buss. Spelade in lite roliga filmer och åkte sedan till stan för att lämna CV på PFM. Haha de sket sig nog ganska rejält. Efter den lilla incidenten så åt vi glass med maräng swiss (?) på mc. De va gott haha. Sen tog vi bussen till Mickedala och såg Beautiful Thing med Jamil. Söt film asså, har börjat gilla den haha.

Nu ska jag kolla ett avsnitt The Hills sen läsa lite innan jag ska sova.
Men först lite bilder från idag =)






Imorgon blir det högskolan med klassen och efter det får vi se vad som händer =D
JD and Turk <3

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0