09-05-17

Hellu.
Hänt ganska så mycket denna helgen.
I fredags blev det att umgås med Åsa, Emelie, Dennis & Victor. Vi va hos mig, busade med vattenspridare, gick promenad o sen hamnade vi hos Emelie där everything went crazy. Haha fast kul var det.

På lördagen sen så stack jag till stallet runt halv 1 och fixade med lite grejer, gå promenad med min sötnos som e skadad och sen rida Fiola. Inte gjort det innan men de va mysigt. På kvällen sen blev det typ chillfest och det var mycket trevligt.

Idag har jag o pappa slängt grejer från källaren där mitt rum ska göras, finally. Nu ska jag träffa Sofia en stund sen får vi se =)


Loppan =)

Fiola =)

Sweet =D

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0