Kristi himmelsfärd?

Torsdag, Minns inte riktigt vad som gjordes på dagen men på kvällen umgicks jag med tha grabs, Åsa, Emelie, Dennis, Hanna och Victor. Vi var hos Åsa o softade lite och senare runt 12 stack jag och Emelie hem till mig och kollade lite Harry Potter och somnade sedan.

Fredag, jag och Emelie vaknade hyffsat tidigt och städade iordning mitt rum eftersom min bror fyllde 15. Kvart över 11 tog jag bussen upp till stallet där det fixade o trixades, det hade kommit en ny häst så pysslade lite med henne. Runt 2 stack vi ut med hästarna, red på lilla Loppanlus medans jag höll prinsen i handen det va en lyckad runda utom att killen skadade sitt ben ännu mer och började halta. Synd om han så fick skölja benet med iskallt vatten för att svullnaden skulle lägga sig. Vid 4 tog jag bussen hem och mamma hämtade mig och Emelie vid norra station, vi kom hem och fixade lite tills folket kom. Då blev det fest, inte riktigt ett vanligt kalas om man säger så. Runt 10 kom Dennis och Hanna & efter det stack vi till Victor och såg på film haha. Lordi det va nog den roligaste film jag sett. Kom hem vid ett igen o då va det fortfarande fest. Härlig födelsedag för min bror i guess.

Lördag, vaknade av att jobbet ringde runt halv 9 o frågade om jag ville jobba 10, nice jag var ju mycket pigg och glad. Menmen jag tog mig upp och var där 10. Jobbade till 7 och stack sedan hem och gjorde mig iordning för att möta Miccis, Harda och Sarah. Vi satte oss vid en bänk (haha) sen kom lite annat folk och vi hade en otroligt.

Söndag, vaknade först 8 sen vid 10 och runt 1 stack jag och Emelie till Eurostop där vi kollade runt lite, käkade och köpte hårfärg. Efter det stack vi hem och började fixa med håret, slingade mitt me ljusa slingor men det blev ju självklart lite orangefärgat så ska tona det idag.

Nu sitter jag i skolan och skriver uppsats, ska snart hem och sedan luncha med Jamil innan jag drar till stallet.


prins. =)

Soldis tror jag hon hette ;O nya hästen i af =)

Me & Harda ^

Harda & Sarah :D

Miccis =)

Tja, någon är tjurig

Miccis & me

Allesammans.

Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder =)

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0