Valborg och helg

Helluu.
Yes jag vet att jag kan vara hyffsat seg på att skriva men har ju inte alltid ork.

Men i alla fall, Valborg började med skola kl 12 med matte och efter det träffade jag Emelie & vi stack till stranden. Riktigt skönt väder var det. Efter det stack vi hem, fixade oss och jag åkte först till Vapnö där vi direkt körde hem igen. Satt o chillade lite men stack sedan till Timmy på fest. Runt 11 var vi i frennarp för att kolla läget, det va ju ingen höjdare direkt... Så vi stack tillbaka till Timmy och hade det trevligt, tills mina skor försvann. Letade efter dom ett bra tag tills jag och Harda lånade ett par strumpor och en filt av Timmy och började gå hem. Som tur var hittade vi en ledig taxi vid nyhem som körde oss hem billigt.

I fredags sen blev det stranden igen med Emelie där vi träffade Mikkan & Maggan (?) och efter ett tag kom Åsa. Låg där ett bra tag så råkade bränna mig på bröstet. Mycket nice. Drog hem sen och spelade Guitar Hero vi tre grabs tills Åsa skulle möta Erica och jag & Emelie softade hemma med mat o grejs. Senare på kvällen mötte vi Sofiai stan och drog senare till Timmy där dom skulle "chilla" men som sedan blev fest med folket som kom haha. Fast vi nyktra satt ju ute och hade vår egna lilla fest.

Igår blev det stranden med Miccis. Vi bestämde oss för att dra o softa på västra med Victor och efter ett tag kom även Emil, Shqiptar (?) Emelie och Åsa. Runt 5 stack jag och Miccis till Mc och fick mat av Sofia som fick sluta när vi kom så hon följde med mig hem. På kvällen blev det stranden igen. Det blev jag Emil Sofia Dennis Hanna Victor Jim o hans tjej tror jag. Fast de va lite uppdelat haha. Sen ville Sofia hem och det blev liten promenad i Halmstad.

Idag ska ja städa och duscha vad jag vet sen förhoppningsvis iväg. =)



Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0