Here it goes again.

Yes box, jag har "rebirthat" min blogg. Ger mig på ett försök att blogga igen... Har dock inget mål med det (typ som att bli Sveriges största bloggerska) Inte riktigt min grej med rosa läppar o blont hår. För jag var ju blond för ngn vecka sen men skyndade till frisören och ändrade på det med Jamils hjälp. Blev mucho bra!
Tjaa, jag har typ varit sjuk en dag nu? (nope, inte svinis). Va ganska dålig igår men mår bättre idag.
Just nu sitter jag o lyssnar på Lil Waynes senaste album Rebirth, tycker faktiskt det är bra Waynie passar faktiskt bra till den här rockstilen. =) Ska se om duschen är ledig så jag kan försöka reda ut mitt trassliga hår med typ 3 liter balsan ;S Jag tänker också snart lägga ut bildbomben på Jamil även här. Han förtjänar det =) Sen drar jag nog till Markaryd med mamma & pappa o gör ngt, vet inte vad det va men orkar inte sitta hemma? Ikväll blir det antagligen Emelie och efter det Petter som kmr till Halmstad =) det kan man ju inte bara missa... Menmen, ska försöka uppdatera senare för nu ska jag försöka trassla ut mitt hår :S


Jau.. Resultatet av att .. sova? :S


Puss
/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0