Home sweet home

Ya, hemma från en jobbig biltur. Åkte till Markaryd, typ åt o grejer, sen köpte en jacka. En rasta jacka tillomed. Och nej inte en sån som alla fjortisar springer runt med,en JACKA, jättestor o varm e den, typ. (plus att ja ser ut som en michelin gubbe, höhö) Jag gillar den, lite unik =) Sen köpte vi typ godis o sånt shit höll på att dö i bilen kändes det som, panodilen slutade verka och jag fick ont i huvudet och blev hur trött som helst ;S
Haha och när jag och mamma skulle springa in i skogen för lite "behov"(?) så gissa vad som står där, en riktig toalett. Inte för vi använde den men det va rätt passande så det va roligt.
Snart ska jag göra mig iordning för att åka iväg till Emelie, va där o typ va hur dryg som helst med min hälsa just nu menmen. Tjejen fyller år så vad ska man göra. Får mat o lite annat gott (a)

Cya!

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0