Petter / 035

Vi var o kollade på 035, för att se Petter. Han va väldigt duktig, MEN.. en kvart? Han spelade en kvart! Varför åker man ända från Sthlm för att spela ungefär 4 halva låtar på en kvart? Jag gillar Petter o han va grym live. Men en riktig besvikelse att han bara gick av scenen o försvann efter en kvart. Shame on you.. Menmen. Resten va hyffsat ok förutom att min mkt tjockt vadderade tröja höll på att kväva mig av värme där inne. Dom hade tillomed Knattedisco i källaren. *haha* fränt ;)
Nu har jag tagit extra doser nässpray, fattar inte hur ens mentol inte kan hjälpa min näsa. Menmen, får kolla med farbror doktor about what's up.
Nu = natti =)

Puss

/ michelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0